Zenith Defy El Primero 21
نوشته شده توسط : reza
 
 
به دنبال چیزی برای جفت نگاه بلند و دمدمی مزاج خود هستید؟ Zenith Defy El Primero 21 با شماره مرجع 95.9002.9004 / 78.R584 ممکن است فقط برای شما مناسب باشد. این ساعت به لطف رنگ جذابیت بصری بسیار حیرت انگیز است.
 
ممکن است فنجان چای همه نباشد اما منحصر به فرد بودن این ساعت بی نظیر است. برخلاف سایر ساعتهای El Primero که قبلاً ذکر شد ، این مدل دارای یک جعبه 44 میلی متری ساخته شده از تیتانیوم مسواک زده و یک کریستال یاقوت کبود شفاف است.
 
این ساعت همچنین تا 100 متر در برابر آب مقاوم است ، که آن را برای ورزشهای گاه به گاه آب مانند قایقرانی و غواصی در آب کم عمق مناسب می کند.
 
 
علاوه بر این ، صفحه شماره گیری آن با شمارنده های آبی و مشکی و همچنین لهجه های قرمز کاملاً باز است و جذابیت آن را نسبت به سایر ساعت هایی که قبلاً بحث شد ، ایجاد می کند. این بند همچنین دارای یک بند لاستیکی مشکی با نمای بیرونی چرم آبی است که روی مچ دست کاملاً راحت است.
 
این ساعت با وجود نداشتن نشانگر تاریخ ، به تنهایی قدرتمند است زیرا با یک حرکت اتوماتیک 53 جواهری El Primero 9004 با حداقل ذخیره نیرو 50 ساعت کار می کند.
 
نقاط کانونی این ساعت مسحور کننده حرکت کرونوگراف 1/100 ثانیه ای و همچنین ظرفیت قدرتمند عقربه کرونوگراف مرکزی برای ایجاد یک دور در ثانیه است.
 
اگر قطعاتی را ترجیح می دهید که باعث برجسته شدن شما بدون پرش روی باند واگن شود ، این یک نامزد عالی است.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: ساعت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: